DZIAŁ ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNY
ZAKRES PRAC DZIAŁU ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNEGO
- Nadzorowanie i kontrola stanu sanitarno – porządkowego administrowanego terenu w tym:
- prowadzenie akcji odszczurzania, odmuszania i dezynfekcji,
- organizowanie akcji odśnieżania i usuwania gołoledzi,
- przeglady i przygotowanie budynków przed zimą;
- Prowadzenie spraw związanych z ewidencją nieruchomości, sporządzanie pomiarów administracyjnych zasobów, kontrola udostępniania pomieszczeń wspólnego użytku, zapobieganie samowolnemu zajmowaniu lokali;
- Prowadzenie ewidencji kosztów eksploatacji mediów i reklam;
- Załatwianie spraw związanych ze szkodami spowodowanymi zdarzeniami losowymi;
- Organizacja zebrań wspólnot mieszkaniowych;
- Wykonywanie przeglądów technicznych budynków i lokali, załatwianie spraw związanych z usterkami zgłoszonymi przez mieszkańców, bieżąca obsługa techniczna budynków i lokali;
- Organizacja i nadzór inwestorski w zakresie robót budowlanych, remontowych i konserwacyjnych, współpraca z gestorami sieci,
- Planowanie robót remontowych na podstawie przeglądów technicznych, uchwał podejmowanych na zebraniach wspólnot mieszkaniowych, zgłoszonych potrzeb;
- Prowadzenie dokumentacji technicznej budynów i lokali;
- Kontrola bezpieczeństwa przeciwpożarowego zarządzanych nieruchomości;
- Współpraca i prowadzenie korespondencji z mieszkańcami i najemcami lokali użytkowych.