DZIAŁ ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNY

ZAKRES  PRAC DZIAŁU ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNEGO

  1. Nadzorowanie i kontrola stanu sanitarno – porządkowego administrowanego terenu w tym:
    • prowadzenie akcji odszczurzania, odmuszania i dezynfekcji,
    • organizowanie akcji odśnieżania i usuwania gołoledzi,
    • przeglady i przygotowanie budynków przed zimą;
  2. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją nieruchomości, sporządzanie pomiarów administracyjnych zasobów, kontrola udostępniania pomieszczeń wspólnego użytku, zapobieganie samowolnemu zajmowaniu lokali;
  3. Prowadzenie ewidencji kosztów eksploatacji mediów i reklam;
  4. Załatwianie spraw związanych ze szkodami spowodowanymi zdarzeniami losowymi;
  5. Organizacja zebrań wspólnot mieszkaniowych;
  6. Wykonywanie przeglądów technicznych budynków i lokali, załatwianie spraw związanych z  usterkami zgłoszonymi przez mieszkańców, bieżąca obsługa techniczna budynków i lokali;
  7. Organizacja i nadzór inwestorski w zakresie robót budowlanych,   remontowych i  konserwacyjnych, współpraca z gestorami sieci,
  8. Planowanie robót remontowych na podstawie przeglądów technicznych, uchwał podejmowanych na zebraniach wspólnot mieszkaniowych, zgłoszonych potrzeb;
  9. Prowadzenie dokumentacji technicznej budynów i lokali;
  10. Kontrola bezpieczeństwa przeciwpożarowego zarządzanych nieruchomości;
  11. Współpraca i prowadzenie korespondencji z mieszkańcami i najemcami lokali użytkowych.